Monday, January 12, 2009

Pakej Umrah Bersama Dato Ustazah Siti Nor Bahyah

Anda berhasrat menunaikan umrah atau mungkin ada saudara-mara anda mahu mengerjakan ibadat itu? Jangan lupa bagi tau saya. Lebih menarik, anda boleh bermesra dan mendekati ustazah Siti Nor Bahyah. Banyak tip, doa dan panduan yang boleh anda ketahui daripada Ustazah Siti Nor Bahyah ini. Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Berikut ialah harga pakej:

Mulai April 2009.

Harga: Dari RM5,499 (dewasa)
RM5,047 (kanak-kanak).


14 Hari 12 Malam
Harga dari: RM5,947 (dewasa)
RM5,257 (Kanak-kanak).

Penginapan: Makkah (Ufuk Al-Fateh (atau setaraf dengannya)
Madinah : Anuar Madinah (atau setaraf dengannya).

Minat? Hubungi saya: 0129075656.

Terima kasih.

2 comments:

Imran Paris said...

Sapa tak berminat kalau boleh skrg gak nak terbang ke Baitullah.

Masa aku balik dari umrah Jun 08, aku sll ckp dgn kawan2 aku "sebenarnya hati dan jiwa kita dah lama lekat di Baitullah". Aku balik haji baru ni, aku ada sembang dgn seorg imam dr Algeria dan bg tau dia yg aku teringat2kan Baitullah dan rasa nak pegi lg Mekah, tetiba dia kata "of course everybody who've been there will miss Baitullah, bcos, our heart & soul are placed at Baitullah". Terperanjat aku dgr, pas tu dia sambung pulak "even if you visit Baitullah every year or every month, you will still miss the place instantly once you reach home"

Nway, jgn lupa bg tau brp handling fee kalau nak join umrah kali ni. Manalah tau dijemputNya lagi....

Anonymous said...

Salam...wah kalau diikutkan hati mahu saja pergi, Insyallah 1 hari akan tercapai hajat nak menunaikan umrah bersama pn. Saya sedang menabung, doa2kan yer, kalo pergi tentu belanaja agak lebih..tentu pergi membawa suami :)

rindu kak ana