Monday, February 16, 2009

Ofis baruku

Salam untuk semua pembaca dan pengunjung blog ni.
Saban hari makin sibuk nampaknya! Tapi segala-galanya under control.
Sekarang ini, ofis baru dah 80 peratus siap dah dan boleh masuk, insya-Allah minggu depan.
Hari Khamis perabot akan dimasukkan. Teruja gak tengok ofis baru ni, berkonsep moden kontemporari. Paling saya jatuh hati, pintunya...simple namun menawan!
Tak sabar dah nak bekerja di tempat baru tu nanti, sekarang ni masih di Danau Kota.
Hampir setiap hari, saya melawat ofis baru ni, hinggakan Ahad pun pergi jugak, saja je lunch dengan famili di situ, di restoran D Templer - masakan chinese muslim. Sedap gak, budak-budak pun suka, esp tom yam dan grilled bean curd. Mulanya humaira kata kenyang tapi bila tengok sotong bercili, seleranya terbukalah.
Ofis baru ni di Taman Melati, banyak restoran di situ. Saya perhatikan yang paling jadi tumpuan ialah Leha Kel Food - Ahad pun full house. Di situ ada pelbagai lauk-pauk dan manisan. Bukan sahaja hidangan Kelantan tetapi ikan bakar, cencaluk, ulam-ulaman pun ada. Paling saya suka di situ laksam, sagu gula melaka dan lompat tikam.
Banyak lagi yang ada, mungkin memenuhi cita rasa ramai. Dengar cerita, kakitangan UIA pun sering makan di sana. Apapun, jangan ghairah sangat untuk makan ni, kesihatan badan pun mesti dijaga kerana ingatlah, perut adalah sarang penyakit.
Jadi, biarlah berpada-pada. Makanan yang diambil terlalu banyak boleh memudaratkan dan jika kurang makan pun boleh memudaratkan. Beringat!

No comments: