Wednesday, July 14, 2010

Cuti-Cuti

Di Beijing, segala-galanya boleh dijadikan makanan
Serangga untuk dimakan...Eee...

Pemandangan di Beijing
Beijing, bandar konservatif
Ho Chi Minh, Vietnam
Pejabat Pos Besar di HCM
Aksesori di dalam Pejabat Pos Besar
Gereja Notre Dame di HCM
Sungai Mekong
Chu Chi Tunnel
emm...waktu makan...
Menyusuri Mekong Delta

Di Jeti Sungai Mekong
Mahu melancong ke Vietnam dan membeli-belah di sana? Jom sertai kami pada Oktober ini untuk berlibur di Ho Chi Minh. Pakej 4 hari 3 malam dan berharga RM1,700 dengan penerbangan Mas.
Banyak tempat yang boleh anda lawati selain membeli-belah di sana. Mekong River, Chu Chi Tunnel pasti meninggalkan kenangan manis untuk anda yang gemar mengembara dan mengetahui sejarah silam.
Bagi mereka yang berminat ke Beijing di China pula, kami juga menawarkan pakej 5 hari 4 malam ke negara yang menempatkan Tembok Besar dan Medan Tiananmen. Pakej Beijing Muslim Tour bernilai RM1,991 untuk 4 hari 3 malam manakala pakej 5 hari 4 malam pula berharga RM2,100. Penerbangan menerusi pesawat MAS. Tunggu apa lagi. Hubungi Irna Yakin Travel & Tours untuk keterangan lanjut - 03-41473699

8 comments:

sal said...

salam perkenalan..cantik sungguh pemandangan di sana..rasanya belum terlambat untuk mengucapkan selamat bercuti..moga percutian menggembirakan

raihanah said...

Salam persaudaraan. tks sal.
jika nak pi cuti2, hubungi kami ye. vietnam dan china menarik untuk mereka yang kaki shopping

rynas said...

kak ana sihat. hari tu dtg nst tak dapat jumpa akak. saya asgn time tuh..bestnya bercuti ..

penjejak maya said...

salam ziarah ke sini..

raihanah said...

Wa'alaikum salam.
selamat datang....
tks.

Hasmora said...

Assalamualaikum puan,

Saya hanya ingin bertanya sesuatu, 2 hari saya ditelefon oleh orang yg mengaku staf syarikat Kembara Irna (2 hari lepas dan kelmarin), dia bertanya adakah saya mengguna kad kredit dan adakah masih aktif.. kononnya ingin memberi kad diskaun umrah kepada saya, namun apabila dia bertanya tentang nombor kad dan tarikh luput menyebabkan saya ragu-ragu akan niatnya itu. Katanya namanya Dila.

Saya menelefon pihak kad kredit bank lalu menasihati saya agar jangan memberi nombor kad jika ada orang menelefon, pihak kad kredit hanya memberi apa-apa tawaran melalui surat menyurat bukannya telefon.Harap puan dapat memberi sedikit penjelasan, adakah pihak syarikat Kembara Irna membuat aktiviti perniagaan dengan menelefon pelanggan dan bertanya nombor kad kredit begini.. jika tiada bermakna orang yang menelefon saya sengaja ingin mengambil kesempatan ke atas saya menggunakan nama syarikat puan bekerja ini..

sekian terima kasih.

Hasbullah Mohamed Rahman
Kota Belud Sabah.

raihanah said...

Terima kasih kerana bertanya. Utk pengetahuan Tuan, irna yakin turut menawarkan kad kembara irna yang membolehkan ahlinya mendapat pelbagai faedah, termasuk diskaun umrah. Seperti kelaziman, jika kita pemegang kad kredit, kita akan ditanya nombor kad apabila hendak membuat tempahan atau bayaran secara on line, contohnya, tiket penerbangan dan makan di restoran tertentu. sehubungan itu, kami juga akan bertanya kepada pemegang kad kredit berkenaan untuk tujuan yang sama. Tuan boleh lihat mengenai kad Kembara Irna menerusi blog saya ini juga (older post).
diharap keraguan Tuan terhadap perkara dibangkitkan akan terlerai. terima kasih.

أمل said...

assalam kak ..apa no nak hubungi?